Hayaller sokağı

İkimizde bir sokak olalım, herkesin bizim taşımıza toprağımıza basarak geçtiği bir sokak. Ama yan yana değil, hatta kirli de olmayalım, tükürmesinler yere geçen insanlar, gitmek, ayrılmak, ağlamak, hüzünlenmek olmasın. Sonucunu nereye bağlayacağımı bilmiyorum ama belki biliyorumdur der gibi yazdım bu gün de sana yüzüm yapış yapış :) diyeceğim yine yanlış anlayacaksın şerbet filan mı yaptın yüzünü diyeceksin yok sandığın gibi değil biraz ağladım da. .




İki sokak olalım dedim ya sana ikimizinde yolları birbirinin bağlandığı bir caddeye çıksın, seni görmek için çok heyecanlanıyorum sahi sen düşündün mü aynı şeyleri? Ne münasebet canım, senin hakkında hep kötü şeyler duyuyorum, çok ses varmış, çocuklar hiç top oynamazmış. Ne kadar kötü olabilirsin ki diye düşünüyorum da, herkes seni özlediğimin farkında sanırım. . Tanrıyla konuştum ben yağmur yağdıracak Haziran ayında rahatlarsın biraz fenamı olur..

Yorumlar

Popüler Yayınlar