Papatya

Hayatınıza giren her kişi bir iz bırakır vücudunuzda ya da hayatınızda.
Önemli olan bu izlerden bir ders çıkarmak mı?
yoksa bu ize baktığınız zaman anılarınızı hatırlayıp derin bir nefes çekmek mi?
bugün izlerine baktım sevgilim sen giderken bıraktığın.
yine derin bir nefes alıyorum
yanımda değilsin gönlümden ıraksın.

yok böyle olmayacak
bir iz daha bırakmalıyım hayatımda
bu defa başrol kendim. Yalnız şöyle bir şey var ben bırakıp gidemiyorum kimseyi..
Sevmek; bırakıp gidememek demek mi?
Yoksa bırakıp gitmek istediğin halde gidememek mi?


Bir papatya çiçeğini ortadan ikiye bölen keskin bir bıçak olacak izin.
Her baktığımda gülümseyeceğim belki.
belki de en kötü anımız gelecek aklıma.
yemin olsun ki ders çıkaracağım her izden.
Ve son iz olmayacak bu izin.
Senin..

Ben senin aydınlığın oldum, sen ise benim karanlığım.
karanlıkta da büyür mü papatya?
ben güneş olmuştum bir keresinde.
batım mı şimdi?
bitti mi?




Yorumlar

Popüler Yayınlar