rüyalarda buluşuruz.

bir bebeğin anne karnında ki seslenişlerini duyuyorum.
karanlık bir odanın içinde
gün ağarmakta
ruhumun içinde çalan bir kemanın sesini duyuyorum.
fakat odanın içinde
bir hişt sesi duyamıyorum sevgilim.

papatyayla taçlanmış saçların geliyor aklıma.
deliriyorum!
seni hatırlatan en güzel şey
saçların
rüzgarla dağılırken
güneşin sarısı tam yüzünün yarısında
avuç içlerim yüzünün her kıvrımlarını ezberledi.

bu bir tiyatro sahnesinden alıntı olmalı!
sanmıyorum sevgilim bu gerçek olamaz.
yaşayamıyorum seni dilediğim gibi.
rüyalarıma geliyorsun.
gözlerimi kapatıp farklı bir dünyaya geçiş yapıyorum.
sen varsın,
ben varım.
bir parkın ortasında dizlerimin üstünde uyuyorsun.
öyle çocukça.
saf..
rüyana giremiyorum sevgilim.
rüyalarda buluşamıyoruz artık.
uyumak istemiyorum.
rüya görmekte istemiyorum.
hiç bir şey istemiyorum sevgilim.


Yorumlar

Popüler Yayınlar