Düşünceler cenazesi

hislerimin cenaze namazını kılmışım da, hiç bir şey hissetmiyormuşum gibi yazıyorum artık. bundan kimsenin haberi yok. her şeyi kendi içimde ne kadar da güzel yaşıyorum oysa. ama umut etmek istiyor içim. bir şeyler olabilir gibi olmasın,olsun istiyor. ne kadar monoton bir hayat yaşıyorum ve bu sıralar Allah'a çok şükür ediyorum ailem var, işim var, sağlığım yerinde Elhamdülillah!

İnsan çok meraklıdır bilirsiniz. her gün gelecek hakkında düşünmek düşüncelerimin kemiklerini yeyip bitiriyor ve bana kelimelerden başka bir şey kalmıyor. ya diyorum ki kendime "her şey nasıl yoluna girecek?" çünkü her şey bombok gibi görünse de her şey o kadar iyi ki aslında. İnsan tek bir şeyin eksikliğini hayatına yayıp bundan olumsuz etkilenmeyi o kadar iyi beceriyor ki. Lanet olsun diyorum kendime. 

sevgisiz insan aciz gibi hissedebilir oysa ki çok gereksiz. yalnızlık zor. bunu her defasında söylememe gerek yok. bir yalnızlık bir insanın içini bu kadar karartıp. yaşam hevesini kırmamalı. fakat kırıyor. mektup arkadaşım vardı gitti, sevdiğim bir insan vardı gitti. çok yakın bir arkadaşım vardı gitti. tertemiz bir a4 kağıdının ortasına atılmış noktayım gibi. Etrafım bembeyaz her yer çok parıldıyor fakat kimsecikler yok. Neden yoklar? Neden gittiler? Ulan bu dünyada bir tek ben miyim kötü? diyorum sizler yüzünden kendime. 

bir şeyler başarınca mutlu oluyorum. fakat başardığım hiç bir şey yok. o kadar iyi kapanıyorum ki içime bir kaplumbağa gibiyim diyorum kendime her şeyim sırtımda, içimde. hüzün de var sevinçte. imla kurallarının amına koyayım düz yazmayı çok seviyorum çünkü ne gelirse aklıma yazabilirim buraya. diğer türlü bir kasıntı geliyor. sanki derdimi tam anlatamıyormuşum, eksik anlatıyormuşum gibi. yalnız kalmayı beceremiyorum. bir yerlerde yazmak istiyorum, belki bir dergi gibi. işte o zaman çok mutlu olurum ve heves ederim yazmaya. geleceğe yatırım yapmak istiyorum. kendimi harap ederek. 

Karanlıkta  gözlerimin anlamı kalmıyor şu bilgisayar ışığı olmasa. klavyeye bakmadan yazabilirim ben aslında derdimi. şiir yazmak istiyorum. her mısra da bir anı geliyor aklıma. bir kere aklına gelsem yalnızlığı ömür boyu seçerim. bir kere ulan. aklına gelsem. bir kere. 

kaç ay sonra yeni bir şeylerle gelirim buraya bilmiyorum umarım beni okuyup anlayan birileri vardır. selametle. 

hoşça kalın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar